Friday, June 22, 2007

Dante' s Inferno!


Αγαπημένοι μου, καλησπέρα.



Η λαϊκή ρήση υποστηρίζει οτι "Τα χωριά μας καίγονται και οι που..νες λούζονται". Βεβαίως ο λόγος για τον οποίο γίνεται αναφορά σε αυτό δεν ταιριάζει με το επικείμενο, αλλά...

Έχω λοιπόν να δηλώσω οτι το μυαλό μου έχει πάθει "ξηρασία" από τη ζέστη. Σαν τη φωτογραφία ένα πράγμα. Αρχομένης και της εξεταστικής από βδομάδα... κάνε υπομονή κι ο ουρανός θα γίνει πιο γαλανός.

Διότι κύριε, όταν ο καιρός ήταν στα φυσιολογικά του, τον θεωρούσες δεδομένο και έκανες ότι σου κατέβαινε, χωρίς να σκεφτείς αν αυτό θα έχει επίπτωση στο περιβάλλον, μελλοντικά. Και ιδού...! Γιατί και η άλλη λαϊκή ρήση λέει - και εδώ ταιριάζει - πως "Ότι φτύνεις, το λούζεσαι". Γι' αυτό πήγαινε να κάνεις ένα ντουσάκι τώρα (γιατί η γαλλική λέξη είναι douche και πρέπει να ακριβολογούμε), μπας και ψυχθεί λίγο το μυαλό σου και αρχίσει να στροφάρει.

Και εγώ λοιπόν θέλω να φύγω από τη Λάρισα αυτή τη στιγμή (Απ' τόν Αλή στον Παπαλή), γιατί ο κάμπος - αυτή τη χρονική περίοδο - είναι υποψήφιος για Oscar καλύτερου σκηνικού, στην "Κόλαση του Δάντη" (όχι του Χρήστου Δάντη, προς Θεού!. Του Dante Alighieri). Η ζέστη της χιλιετίας λοιπόν και όποιος δεν έχει Air Condition (καλή ώρα, ο υπογράφων) καλά να πάθει.

Διότι πρέπει να συμβαδίζουμε, φίλτατε αναγνώστη, με την τεχνολογία (ύφος εριστικό). Γιατί όσο περισσότερη ζέστη κάνει, τόσα περισσότερα Air Condition πωλούνται. Και όσα περισσότερα Air Condition πωλούνται, τόση περισσότερη ζέστη κάνει!!! (αναλογιζόμενοι βέβαια το γεγονός οτι το Air Condition φέρνει μέσα κρύο, αλλά βγάζει έξω ζέστη).

Τέλος, επειδή δεν την "παλεύω" άλλο, έχω να δηλώσω οτι: Καίγομαι, λιώνω, πεθαίνω, χάνομαι. Και (και όταν λέω εγώ οτι προτιμώ το χειμώνα, με κοροϊδεύουν) τι μπορείς να κάνεις με τέτοια ζέστη? Άντε, το χειμώνα μπορείς να φορέσεις ΟΛΑ σου τα ρούχα και τελικά να μην κρυώνεις. Το καλοκαίρι??? Και ξεβράκωτος να μείνεις, πάλι ζεσταίνεσαι, το πετσί σου να το βγάλεις δεν γίνεται (αλλά και πάλι θα ζεσταινόσουν)...

Που οδηγούμαστε τελικά...???

Τα φιλιά μου και καλή υπομονή.

Υ.Γ. Παρασκευή σήμερα, θα εφορμήσετε στις παραλίες και για το ΣΚ θα καταφέρετε να γλυτώσετε τα εγκεφαλικά και τις ψυχικές παρακρούσεις - ένεκα πάντα της ζέστης. Τυχερούληδες!!!

2 comments:

Vaggie said...

Σαββατοκυριακο στις παραλίες τις Αττικής= Φτου και βγαίνω!
Και αν βρεις εστω και μισό τετραγωνικό να φτύσεις σφύρα μου κλέφτικα, κι εγώ θα χορέψω, οσαν αλλος λούκας, στα 2 μου χέρια! (και παρακαλώ το βραβείο να είναι η απομάκρυνση των περιττών λουώμενων από τις παραλίες.. Θέλω μόνο κορμάρες και ηλικίες από 18-40, για σαραντάρηδες αθλητικούς, που το καβαλάνε το σανίδι...(κι όποιος κατάλαβε κατάλαβε).)

Anonymous said...

egw pali de symmerizomai tin apopsi sou. protimw ti zesti..